Sajna mivel Tomi nem akar senkit sem okos tlémákkal riogtani, és Johnny világa is tul ködös még, ma ismét gasztrozunk, avagy mi volt a mai Hal a tortánba. (müsor közben jegyzeteltem, ezért a jelen idö)

Takács Csilla föz ma, és eddig kedves sztárallürmentes fiatal csajnak tünik (Senta után kurnám).

1 kaja krumpligombocleves vagy mi?
szeretem a krumplit, a gombocot is, eddig bejön aa cucc. Ez a nap eddig határozottan jobb mint a  Pauditsé tegnap.
Kárász Robi segit, most pont nem jut eszembe pontosan ki ö, de egy férfi.

2 kaja valami narancsos egybe sült pulykamell lesz, na majd meglátjuk mi sül ki belöle.
Miló Vikin vagy tul sok a smink, vagy merev az arca. nem egy szépség, de legalább nem tünik iqtlannak. eddig meglepetésemre Takács T, és nem meglepetésemre Paudits a két unszimpatik.
hmm valaki kimaradt, de ki? jahh a Kiki.
na jó a Kiki is van. azt mondta szép magyarsággal nagy bölcsen - Csilla ma semmi nyugalom lesz Rákenrol lesz. (ebböl nem lett semmi amugy) Rákenrol: Mondja ezt az első emelet egykori énekese. HÁHÁ.

Csillácska már asztalt pakol, még mindig szimpi, azon gondolkodom, hogy megraknám hátulrol miközben pakolgat. (Ezt az ábrándomat Sentikémmel fogom beteljesiteni.)

Asztali áldás is volt TT részéröl. no comment
Paudits berugott egy pálinkátol, és folyamatosan magyaráz, TT kontrázza, szegények.

Szünet addig sztori
képzeljétek mi történt velem ma? 8 kor vettem észre hogy ma játszik az egyik kedvenc zenekarom. Sajna a hosszu farkam megtisztitása hosszu folyamat, igy keserüen kellett tudomásul vennem hogy lemaradtam roluk. Viszon Csütörtökre és Péntekre is jó koncertprogram igérkezik ugyhogy kemény lesz ez a hét igy is.
sztori vége.
Szünet tart Sztori 2
anyámmal beszéltem délután, hugom purgyéira vigyázott, (két fiu ovis+bölcsis kor) odaadta nekik a telefont, hogy beszéljenek velem. Idősebbik már egész jol társalog, kérdeztem milyen volt Oviban, azt mondta Jó, kérdeztem van e uj csaja, azt mondta nincs. :)
a kicsitöl bármit kérdeztem csak azt magyarázta hogy a Botika megharapta. Na de öt nem féltem, amilyen pöttöm olyan bátor. a nagyobbik viszont szegény tiszta para, álitolag dokihoz is járatják mert fél hogy összedöl a ház, meg mindenféle hülyeséget bevesz a buta ovistársaitol.
Remélem kinövi.

H.A.T folyt
szünet után részeg emberek orditoznak, király. Közbe a leves fogyogat tehát jó. ezt a krumpligombocot én is kipróbálom majd, csak veszek egy turmixgépet.

2 fogás a narancsos pulyka, krumplipürével. Paudits a szilvát hiányolja és nem pálinkában. végülis...
Milo Viki meséli hogy lecsapott egy manuszt valami diszkoban. hajrá :)
miután tökönrugta és fejen könyökölte utána 7 honapig dugnak. full romatikus télleg.

TCS tüzoltocsaládbol származik, ezuton felajánlom a slagomat neki, bármikor fényesitheti ha a Gönczié már uncsi. a tüzoltozenéböl szerencsére eddig nem sok volt.
TT produkálta magát. PB kiakadt. majd TT és MV charlestont táncikáltak tüzoltózenére.

megjött a desszert csokis süti fagyival, nem néz ki rosszul. PB szerint a torta egy lapos barna valami, MV nem nem elég édes,

hát erre az egészre én adok 3 pontot.
Holnap Kiki lesz, a tanyáján lesz a buli, amit a sok á á állj vagy lövökböl és hasonlo szemétböl kapart össze. kiváncsi vagyok, nagyon.

na jó, nem. valójában kb Zepszinten vagyok kiváncsi.

közbe ráeszméltem Takács Tamás, Mary Zsuzsira hasonlit, mindkettö ugyanolyan szépen vicsorog. Corega forever.

ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gumitrollok.blog.hu/api/trackback/id/tr14994843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stipistopi 2009.03.10. 23:47:14

Tatár Csilla a nyomorult. De könyörgöm, hol vannak a többiek? Vagy ez valami beugratós téma?

Na megyek, bontok egy sört.

Addig nem írok ide, míg valami komment nem lesz itt!

Stipistopi 2009.03.10. 23:48:14

"Sajna mivel Tomi nem akar senkit sem okos tlémákkal riogtani, és Johnny világa is tul ködös még"


mondom, ÉN vagyok a hülye, hogy vártam valamit is itt :S

Senta (törölt) 2009.03.11. 01:40:25

Bocsánat Stipi, mi Pónival épp hemperegtünk, de aztán rögvest szakítottunk. Úgyhogy én mostantól ráérek. (És itt dögöljek meg, ha rakok szmájlit:)
süti beállítások módosítása