Paudits fözött ma, tudjátok, aki giliszta és buzi is egyben. (ezt mondjuk nem érzem akkora problémának, viszont ma unalmas is volt) A főzés az elég erős jelző a mai tevékenységére, ez kb kimerült a villa és a szalvéta megismerésében. na de mindegy volt ott egy szakács.

1. kaja - sütötökös rizotto vagy mi a lófasz, nem hagzott rosszul, na meg a szakácsnak hála ehetö is lehetett, a többi szereplő (celebalulmüveltségem okán öket még nem sikerült felimernem öket, kv Takács Tamást.) láthatóan fogyasztásra alkalmasnak találta.

Paudits, remek táncos elöadással nyitott, (annyira élveztem hogy közbe kimentem szarni) majd saját nosztalgikus történetekkel untatta a mézöket, némi illedelmes bájröhögés közepette.

2. kaja - fött-sült zöldségek, fött-sült nyársokra huzott vegyesszarságokkal, saslik szerüen.
a második fogás közben továbbra is élénk beszélgetés volt, unalmas témákrol, igy megprobáltam jobban koncentrálni a szereplők felismerésére, sajna még mindig nem sikerült. (Reménykedem azért bemonják ki kicsoda)

szünet - (kissé megváltás szerü)

közben eszembe jutott hogy elfelejtettem tejet venni a krumplipüréhez, ugyhogy most tanakodok mit főzzek vacsorára. lehet hogy egyszerü lilahagyma, fött sonka, fött krumpli cucc lesz)

viszont elmondom kipróbáltam egy új üditöt. Mattoni Mojito 1,5 literes palackban, ára ha jol emlékszem 299 ft (lehet több igazábol nem is figyeltem) és annak ellenére hogy nekem kissé szénsavas, meglepően finom ize van, ugyhogy veszek még egy pár palacckal, nehogy kifogyjon.

SZTORI
lementem délután vásárolni, venni akartam friss leveszöldséget (répa, frépa, ilyesmik) egy kis tejfölös zöldségleveshez, aprólékhusival, vadasszószt (nincs kedvem pepecselni vele), vettem volna valami gyenge husit hozzá (ami a levesbe is jo), amit párolva, tésztával összehoztam volna a vadasszósszal. desszertnek Gesztenyepüré.
ez volt a terv.
na most vadasszószt nem kaptam, gesztenyepürét nem kaptam, (csak az a vizes vacakfajta volt, meg a hótdrága bio) répácskák elég fonnyadtak voltak, igy ugrott a föétel és a desszert meg a leves.
ennyit a terveimröl.

na közbe folytatodott a Hal a tortán, egyik csajrol kiderült kickbox világbajnok (na ez ki lehet?) aztán valami vén spiné virnyákolt fülsértően.

az egyik kiscsajnak helyes arca van, ezt megállapitottam.
Pauditsot nem szabad kérdezni mert órákig képes elszinészkedni az unalmas történeteit.
Takács Tamás sem nagyon találja fel magát, cseppet sem szórakoztató.
Most miröl szóól ez a müsor? eddig semmit nem tudtam rajta megfogni.

3. fogás - desszert - almás palacsinta.
letudtuk.

Unalmas a müsor, unatkozok, kár hogy ma már recskáztam, azt sem szabad tulzásba vinni.

többet nem is irok.
2 PONT - LÓFASZ!

ui - Holnap Tatár Csilla főz, aki fiatal müsorvezető, és a Gönczi Gábor nöje.

elnézést hogy sosem hallottam még róla.

update: kiderült minden! további szereplők a vén Kiki, Milo Viki, és nem Tatár, Takács Csilla

A bejegyzés trackback címe:

https://gumitrollok.blog.hu/api/trackback/id/tr29992292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stipistopi 2009.03.10. 09:38:22

Szilárd egyik kommentje:

Béla annyi időt töltött a konyhában, mint egy jól megkent ÁNTSZ ellenőr.


:DDDDD
süti beállítások módosítása